maanantaina, tammikuuta 26, 2009

Työskentely "tilani"


Tässä työskentelytilani, pienenpieni mutta hyvin olen pärjannyt! (kun on pakko)
Olen järjestänyt kaikki tarpellisen tavaran muovilaatikoihin joista sitten on helppo ottaa ja laittaa takaisin... Olen ottanut tavakseni tehdä yhden kortin kerrallaan ja siivota jäljet heti työn tehtyä! Teen aina vaihe vaiheelta kortin ja paperisilpun laitan het roskiin, en anna lojua pöydällä koska tila on aika rajallinen, pieni "todentotta"!
Lakutilana isommille laatikoille pidän sängyn päätyä ja lattiaa, pakostakin =)


Tässä lisää säilytystilaa.. vaatekaapain alahylly, lattiatasossa ajaa hyvin virkaa näille!
Pieni kun on tilani työstää kortteja....





1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Mukavan näköinen on askartelutilasi.
Minulla on kans tapana laittaa roskat heti roskiin, niin on muka siistimmän näköinen pöytä.
muka... sillä näyttää aina kaikki kertyvän siihenja kerran viikossa olen tehnyt koko pöydän putsauksen. :)