keskiviikkona, toukokuuta 27, 2009

Neljän kohdan haaste


Amma haastoi minut ja homman juoni on;

Tee siis näin:
poista minun vastaukseni ja korvaa ne omillasi.
Haasta haasteeseen mukaan 4 blogiystävääsi.

PIDÄ HAUSKAA!

***

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:

Lastenhoitaja
Parturi-kampaaja
Siwan täti /kassa-myyjä
Päivätoiminnan ohjaaja, mielenterveyskuntoutujille


Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

Tila
Inno
Strömsöö, se ruotsikielinen...
4D dokumentit


Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:

Ruotsissa
Lahti
Tampere
Ylöjärvi
Ei muuten tämä tyttö ole ulkomaille päässyt...


Neljä internet-sivua, joilla käyn melkein päivittäin:


Netti
Oma blogi
Oma blogi lista...
Iltasanomat


Neljä lemppariruokaani ovat :

Muussi ja lihapullat
Jauhelihakeitto
Kaalikääryleet ja keitetyt perunat
Kokolihapihvi, sienikastike ja ranskanperunat

Neljä paikkaa, jossa olisin mieluummin nyt:

Alpeilla laskettelemassa
Serkkulikan luona tampereella
Selkä ja niska hierojalla =)
Parturissa...

Haasteen saavat Hipsu, Tuulis, Korttikammari ja Parastaikaa


1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

No kappas, pitäsköhän tähän vastata.. ootas hetki.. :D

Nii, minä sain tosiaan toisen lasku toissa torstaina, eka ei minua koskaan tavoittanunna...
ja tännään ne leimasimet tuli, pikkasenko oli hiphei olo, kun postia selasin päivällä :D


Mukavata viikonloppua!