tiistaina, kesäkuuta 23, 2009

Hölmö on hölmö...


Kyllä sitä josku osaa olla tavan hölmö...

Mie yritín saada Kirsikan antamasta osoitteesta nimikirjoituksen blogiini,
joka tulee aina joka postauksen alimmaiseksi.
No, yrityksistä huolimatta mie en sitä saanut laitettua joten...
aloin muokkailemaan blogini asetuksia!
Sain kuin sainkin tunnisteet blogini vasempaan reunaan
ja muokattua kommentti valikkoa!
Mutta sitten päässäni "vinksahti ja pahemman kerran"!
Halusin tunnisteet joka ikiseen postatukseen minkä olen tehnyt blogissani
ja niitä oli 314 postatusta...
joten urakka oli valtava!
Enhän mie voinut kesken alkaa laittamaan tunnustuksia...
Aikaa meni ja hermotkin, joten kävelin tunnin lenkin välissä ja jatkoin!
Periksi ei anneta kun on hommaan ryhdytty niin homma tehdän loppuun!

Joten blogi on jotakuinkin muokattu nyt vain haluaisin saada sen
nimimerkin mutta miten?
Sain jonkun ihmeen ID tunnuksen mutta mihin se laitetaan!!!

Huomiseen!
Nyt vain vierailut muissa blogeissa =)

Edit:
En saanut yrityksistä huolimatta vieläkään nimimerkkiä postatukseen!?
Pitääköhän noitten sivuilla mistä tuon koodin hakea niin kirjautua tai tehdä jotakin mitä mie en nyt tee?
Saan koodirimpsun mutta en postatukseen vaikka teen Carolan ohjeella
mikä on kommentti valikossa
!!!

3 kommenttia:

Carola kirjoitti...

Heips!
Mulla ainakin on hankittuna allekirjoitus täältä:mylivesignature.
Sieltä kun saa sen pitkän koodipätkän niin kopioimalla ja laittamalla sen =>asetukset=>muotoilu=>blogitekstin mallin kohtaan, niin näkyy aina automaattisesti kun aloittaa uuden postauksen.

Marika kirjoitti...

Olen kokeillut mutta saan näkyviin postatuksessa pelkän koodirimpsun!?
Ei auta kuin vain kokeilla, tietenkin minulla on jokin pieni juttu mitä en nyt vain hokaa...

Hipsu kirjoitti...

Minä teen niin sen Hipsu allekirjoituksen kanssa, että kun olin sen allekirjoituksen luonut, niin menin vain ja mustasin sen, kopioin sen ja sitten liitin sen postaukseni loppuun.
Tästedes teen aina niin, että kun olen kirjoittanut blogipostauksen loppuun asti, avaan vierelle toisen selaimen ja käyn mustaamassa ja kopioimassa edellisen blogikirjoitukseni lopusta Hipsu allekirjoituksen ja liitän sen blogitekstin loppuun.
Oliskohan tästä apua?? :)