torstaina, kesäkuuta 25, 2009

Stamps and smiles

Tässä minun korttini,
this is my cards





7 kommenttia:

Pöydän kulmalla näpertelijä kirjoitti...

Onpa hauska ja kesäinen kortti. Oletko huomannut, että tässä haasteessa on aiheena pyörät.

Unknown kirjoitti...

kivalta näyttää :D

Mitäs muuten?
Minä oon viettäny niin lomaa, että netteily on ollu lähinnä vaan vacepookin päivittämistä. Tuntuu että koko ajan oon ollu menossa...

Mites olis leimakuva vaihtoa tässä kuhan kerkiää? Lapsilla olis hirvee hinku saada skeittaripoikia ja niitä hula hula tyttöjä minä tahtosin. Van palataan asiaan, viimestään kuhan ilmat viilenee?

Unknown kirjoitti...

Osta vaan kuhan on rahaa :D
Onko sulla punchinellaa yhtään?

Tracey kirjoitti...

Perfect card for any little boy :o)

x

Marika kirjoitti...

Tuulis,
laitan s.postia =)

Unknown kirjoitti...

Awww what a delightful card Marika!
(Love that H&S image). Thanks for playing along with us at Stamps and Smiles.
Viv xx

Jennifer Meyer kirjoitti...

Marika your card is adorable! LOVE the fun design and your coloring is beautiful!

Thanks for playing along with Stamps and Smiles!

Hugs & Smiles,
Jennifer :)