lauantaina, kesäkuuta 27, 2009

Tyttäreni


Mitä aikuiset edellä sitä lapset perässä
sananlasku pitänee paikkaansa!


Olimme eilen takapihalla ja tyttäreni piti uida ja minun kokeilla vesivärejäni...
Luvan saatuaan tyttäreni sai kokeilla minun vesivärejäni ja siitähän ilostuen leimakuvien väritykseen unohtaen uimisen...
En nimittäin anna tytön ilman minun lupaani väritellä näillä minun vesiväreillä,
ainoastaa valvotun silmän alla!
Kuulostaa julmalta mutta jotkut askatelu jutut ovat minun
tytöllä omansa!
Leimakuvista tyttö saa ottaa niitä jotka ovat "sinisen kannen alla"
muut ovat minun!



3 kommenttia:

Ouna kirjoitti...

Niin sen pitää ollakin :)
Meillä lapset eivät saa ottaa mitään äidin askartelutarvikkeista... mutta niitäkin luvatta ottamisia on sattunut ja meillä on sotkettu Copic Ciao kynillä päiväunien aikaan suljetun oven takana lakanat, ym ym.
Heh :D ja huh...
Tulipahan uniikki tuplapeiton valkoinen satiinipussilakana :D

Unknown kirjoitti...

kiva kiva! :D

Meillä kans on lapsille omat värit ja leimakuvat, muu on sitten luvan kanssa käytettävissä.

ja hei, kiitos mailista. Minulla on vissiin elämää ( = makoilua aurinkotuolissa, uimista, saunomista yms) että en oo kerinnyjaksanu ees vastata sulle kunnolla.

vai vieköhän tää helle kaiken ajatustoiminnan kun tuollaset helpot jutut onnistuu, mutta maileihin vastaaminen ja kortteilu yms ei onnistu :D

Taru Jehkonen kirjoitti...

Juu meillä kanssa KAIKKI äidin askartelutarvikkeet on KIELLETTYJÄ! Ainoastaan silloin tällöin mun valvoessa saa joitain tavaroita käyttää. Ja kieltämättä käyttävätkin paljon nätemmin näitä kuin omiaan ;D