keskiviikkona, helmikuuta 17, 2010

Kuka auttaisi...?


Meitä joilla ei ole
visaa ja paypali ei ole hallussa?

Haluaisin tilata
täältä kukkia
mutta...
Tiedän muutaman joka kimppaan lähtisi...

Tai jos kerrotte yksiselitteisesti
ja yksinkertaisesti miten osaan
tuon paypalin kanssa toimia
niin kokeilen itse!


Itselläni on paypalin tunnus
mutta hiukan "pelottaa"
siirtää rahaa johonkin...??

Mie menin ja kokeilin...
Se onnistui!

Nyt vain odotellaan kukkia saapuvaksi
sekä seuraavaa raha päivää jotta
pääsee tilaamaan lisää...

5 kommenttia:

kirsin kortit kirjoitti...

Mieheni käyttää paypalia, hänen mielestään se on turvallisempi kuin että maksaa kortilla. Itse maksan kortilla joten en nyt tähän hätään osaa antaa neuvoa...

Mervi kirjoitti...

Minä tilasin aika paljon sieltä ( apua) voisin vaikka myydä sulle osan samoilla hinnoilla! Palaillaan;-))m

Tintti kirjoitti...

Moikka. Itse olen tilannut tuolta ja olen tilaamassa lisää viikonloppuna, oletko tilaamassa sieltä paljon? Voisin tilta myös sinun puolesta, itsellä on PayPal ja muutaman vuoden sitä käyttänyt tosin minun PayPal liitetty Visaan mutta samoin toimii myös jos haluat ensin siirtää rahaa PayPal tilillesi ja siltä lähettää sitä edelleen. Voi laittaa minulle s-postia jos kaipaat apua, laitan sinulle minun numeroni. PayPal tilin käyttö turvallisempaa ja jos tilaus ei tule luottokunta palauttaa rahasi toisin kuin tavallisella Visalla maksettua ei aina palauteta.

Saron kirjoitti...

Mulla on PayPal, ja en ole sinne siirtänyt koskaan rahaa. Eli olen ilmoittanut sen tilin numeron, jossa mulla on visa Electro-kortti, PayPalille, ja kun ostan PayPalilla, summa menee tililtä samoin tein. Tai siis se ainakin varataan sieltä. Eli ei tarvi visaa tai siirrellä rahoja. Aika kätsy systeemi:)

bissecat kirjoitti...

Hyvä,Hyvä Marika..Vau se onnistui,ihania kukkia..