lauantaina, maaliskuuta 19, 2011

Askartelutapaaminen Savonlinnassa

Ihanainen päivä takana!

Kiitos teille ihanat naiset,
seuraavaan kertaan!





Pienen pienet ostokset,
Derwenten kynät jotka ovat "ihon värit"
joista olen aina muistanut muistuttaa
on ostettu suomalaisesta kirjakaupasta (9.95€)
Kirjain stanssit olikin löytö tapaamisessa,
hintaa vain 5€,
sekä tietty muutama magnolia...


Suunnitteilla olisikin
viikonloppu jossakin "korvessa"
vain askartelu ja iloinen "akka"lauma kortteillen!?



4 kommenttia:

Sirpa kirjoitti...

Kiitos seurasta! Kiva oli tavata pitkästä aikaa, pienellä mutta laatuporukalla;)
Mennään vaan "korpeen" vaikka joskus keväämmällä;D

Riikka kirjoitti...

Moi! Voitko kertoo mulle mitkä noiden kynien sävynumerot on?

Riikka kirjoitti...

Oho. Mä katoin et noi ois ollu kuivapastelleja..mut mun numerot on ihan erilaisii.kaksnumeroisia.. tai sit on numerot muuttunu..mietin vaa, et mitkä sävyt tossa on, ite oon kokeillu useempaa yhistelmää omistani eikä oo oikee vielä mikään vakiintunu paitsi pohjan väri.

bissecat kirjoitti...

Ihana päivä !Kiitokset järjestelyistä.Tilaa ja mahtavasti pöytätilaa.Kiva nähdä tuttuja sekä uudempia kortteilijoita.Aika vaan hurahtaa kivan harrastuksen parissa liian nopiaan..Paljon jäi ideoita pääkoppaan vastaisen varalle. Kovasti toiveissa saada kiva ryhmä kokoon vähän pitemmäksikin aikaa..